Jak pokonać konkurencję i przyciągnąć nowych klientów?

Praktyczne strategie marketingowe dla małych lokalnych firm.

Czego się dowiesz?

  • Typowe wyzwania i mity związane z marketingiem lokalnych firm
  • Najczęstsze błędy i pułapki, których warto unikać w marketingu lokalnym
  • 5 poziomów świadomości klientów
  • Koncepcja lejka sprzedażowego
  • Podział rynku 10 / 90
  • Google Ads – czyli sposób na dotarcie do 3% osób gotowych na zakup
  • Wizytówka – jak sprawdzić widoczność swojej firmy
  • Wizytówka – kluczowe czynniki mające wpływ na pozycjonowanie
  • Facebook – jaki cel reklamowy wybrać
  • Facebook – targetowanie lokalne i grupy niestandardowe
  • Optymalizacja i analiza wyników
  • Przykładowy lejek marketingowy, który możesz zastosować u siebie w firmie
  • NA KONIEC – Q&A

Radosław Tatara

Od 8 lat zawodowo związany z marketingiem pomagając przedsiębiorcom osiągać swoje cele