Jak pozyskaliśmy 133 kontakty w pierwszym miesiącu działań, osiągając konwersję na poziomie 10%?

Jak pozyskaliśmy 133 kontakty w pierwszym miesiącu działań, osiągając konwersję na poziomie 10%?

Sanatorium Marta to ośrodek położony w Połczynie Zdroju. Posiada szeroką ofertę zabiegów leczniczych, które są dostosowywane do indywidualnych potrzeb klientów oraz profesjonalną opiekę medyczną, która codziennie dba o dobro kuracjuszy.

Od bezpłatnego audytu do wspólnego sukcesu

Właściciel ośrodka zgłosił się do nas, po zobaczeniu reklamy naszej agencji , w której zachęcaliśmy do zgłoszenia się i przeprowadzenia darmowego audytu wizytówki Google. Po szybkiej analizie i rozmowie z klientem, któremu zależało przede wszystkim na tym, aby pozyskać więcej klientów i zwiększyć swoją widoczność w Internecie, stwierdziliśmy że sama wizytówka może być niewystarczająca i warto spróbować uruchomić kampanię Lead Ads na Facebooku, która skutecznie zrealizuje cele klienta. Przystąpiliśmy więc do przygotowania analizy biznesowej, konkurencji oraz diagnozy przewag, problemów i potrzeb grupy docelowej.

Analiza konkurencji pokazała, że większość ośrodków reklamuje się tylko na ogólny pobyt, a mało kto przedstawia faktyczne problemy, sprecyzowanej grupy docelowej.  Dzięki przeprowadzonej strategii marketingowej, zidentyfikowaliśmy unikalną przewagę klienta – posiadanie wykwalifikowanych rehabilitantów oraz atrakcyjnej oferty pakietów pobytów w konkurencyjnej cenie. Wykorzystując tę informację, opracowaliśmy kreacje reklamowe skierowane bardzo precyzyjnie na konkretne schorzenie, przedstawiając w nich komunikaty dostosowane do indywidualnych potrzeb grupy docelowej.

Jak pozyskaliśmy 133 kontakty w pierwszym miesiącu działań, osiągając konwersję na poziomie 10%?

Biorąc pod uwagę to, że ciężko byłoby dotrzeć do grupy docelowej przez zimny ruch, postanowiliśmy stworzyć materiały reklamowe, które najpierw skierowaliśmy do istniejącej bazy klientów (wykorzystanie grupy niestandardowych odbiorców), aby zdobyć społeczne dowody w postaci licznych i pozytywnych komentarzy. Następnie skierowaliśmy tę samą kampanię na grupę look-alike, zmieniając przy tym CTA.

Duża ilość komentarzy i polubień przyniosła świetny efekt w grupie lookalike – już w pierwszym miesiącu współpracy pozyskaliśmy imponującą liczbę 133 kontaktów, przy średniej cenie 6,80 zł. Nasz klient dokonał 13 sprzedaży, co daje niemal 10% konwersji. 

Wartość klienta wynosi ok. 1400 zł, co oznacza, że ROAS z kampanii wyniósł 20.

Skutek? Nasz klient w pewnym momencie nie wyrabiał z dzwonieniem do pozyskanych kontaktów!

Ale to nie koniec naszych działań!

Opracowaliśmy długofalowy plan działania na kolejne 6 miesięcy współpracy, obejmujący dalsze optymalizacje, automatyzację procesu sprzedaży oraz kontynuację kampanii reklamowych. Klient jest usatysfakcjonowany z naszych działań i szybkiej reakcji, która już na początku naszej współpracy, umożliwiła mu realizację zamierzonych celów.

Jeśli pragniesz osiągać podobne wyniki, dołącz do nas! Stworzymy dla ciebie kompleksową strategię i określimy realizację celów, które doprowadzą Twoją firmę do szybkiego sukcesu. Gwarantujemy sympatyczną współpracę i duże doświadczenie naszych pracowników, którzy z chęcią stworzą dla ciebie skuteczne reklamy.

Zostaw odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *